Palvelinten ylläpito ja tuki

Ratkaisemme isot ja pienet palvelinongelmat ilman pitkiä sitoumuksia
kustannustehokkaasti ja nopeasti.

Esimerkkejä tehtävistä

  • RPM-kernelin päivitys
  • cPanelin päivitys
  • CSF-palomuurin asennus ja peruskonfiguraatio
  • Palveluiden uudelleenkäynnistys tai cPanel-asetusten muokkaaminen

Linux-asiantuntijatyö 24€/15 min tai 72€/h

Yli 15 minuuttia kestävät ylläpito- ja konfigurointityöt jotka vaativat laajempaa selvitystä ja analysointia.

  • Apache- ja PHP-päivitys
  • MySQL-päivitys
  • Palvelimen suorituskyvyn optimointi
  • Kattava tietoturvakonfigurointi
  • Palvelinmigraatiot

Ylläpito ja valvonta 100€ / kk

Dedikoitu tukihenkilö, palvelimen konfigurointi käyttövalmiiksi, palomuurin ja 24/7 seurannan. Sisältää palvelimen ylläpidon ja 5 tuntia Linux-asiantuntijatyötä. Vaatii cPanel-hallintapaneelin.

Palvelu sisältää:
  • Oma merkitty tukihenkilö
  • Valmiiksi konfiguroitu palvelin
  • Valmiiksi konfiguroitu palomuuri
  • Palvelimen ylläpito ja 24/7 valvonta
  • 5 tuntia Linux-asiantuntijatyötä

Usein kysytyt kysymykset

Minulla ei ole cPanelia. Voinko silti ostaa tukipalvelun?
Kyllä voit. Tarjoamme Linux-asiantuntijapalvelua käyttöösi. Ota yhteys asiakaspalveluun ja kuvaile avun tarpeesi niin annamme arvion tarvittavasta ajasta ja hinnasta.

Kuinka nopeasti saan tukea?
Tukipyynnöt käsitellään aina saapumisjärjestyksessä normaalinvasteajan ollessa joistakin minuuteista muutamiin tunteihin. Jos palvelimessa on kriittinen ongelma ja käytössäsi on ylläpitosopimus, saa tukipyyntösi aina korkeimman prioriteetin ja välittömän reagoinnin. Dedikoitu tukihenkilösi saa myös välittömän ilmoituksen valvontajärjestelmämme kautta kriittisistä ongelmatilanteista ja ryhtyy välittömästi tarvittaviin korjaustoimenpiteisiin ilman eri pyyntöä.

Mistä saan cPanelin ja mitä se maksaa?
cPanel asennetaan puhtaalle, uudelle käyttöjärjestelmälle (RedHat tai CentOS). Tarjoamme tarvittavan lisenssin kuukausiveloituksella 17€/kk pilvipalvelimissa ja 40€/kk vuokrapalvelimissa. Ota yhteys myyntiin lisenssin aktivoimiseksi.

Miten otan yhteyttä tukeen?
Tietoturvasyistä palvelimiin kohdistuvat tukipyynnöt jätetään aina asiakaspalvelujärjestelmämme kautta verkossa. Voit pyytää lisätietoja etenemisestä myös puhelimitse, jos käytössäsi on ylläpitosopimus ja dedikoitu tukihenkilö.

Ylläpidättekö Windows-palvelimia?
Emme. Ylläpitosopimusta tarjotaan ainoastaan RedHat Enterprise Linux- tai CentOS Linux-käyttöjärjestelmille joissa käytetään cPanel-hallintapaneelia.

Hintoihin lisätään ALV 24%